sobota, 5 marca 2016

Opóźnienie - update

Nie wyrobię się na niedzielę, no po prostu nie da rady. Nie chcę pisać analizy na odwal, więc potrzebuję trochę więcej czasu. Może uda mi się dodać analizę w środę, ale w tej chwili niczego nie mogę obiecać. W najgorszym wypadku przesuniemy rozkład o jeden tydzień i rozdziały 9 i 10 pojawią się w następną niedzielę. Tak czy inaczej dam znać w środę, na czym stanęło. 

EDIT: Dowiedziałam się właśnie od Maryboo, że jej najbardziej by pasowało przesunięcie analiz o cały tydzień, bo ona też ma w tej chwili mało czasu, więc analiza rozdziałów 9 i 10 zostanie przeze mnie dodana w niedzielę 13 marca. 

Buziaki

Beige

5 komentarzy:

  1. Będziemy czekać. Na analizę zawsze warto poczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak pisał ktoś wyżej, poczekamy! I niezależnie od tego co powoduje opóźnienie, mam nadzieję, że wszystko już okej/będzie okej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekamy! Wyróbcie się ze wszystkim, powodzenia! Buziaki odwzajemnione!


    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nah, dobrze, że popcornu nie zrobiłam. :V
    Także czekam, nigdzie się nie śpieszę, a tym bardziej do Antychrysta. :'D
    *pssyt* Dodziubałam nowy rozdział schodów, jakby ktoś coś to wiecie tutaj to jest *koniec pssytania*

    OdpowiedzUsuń